Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Εξω απ τα δοντια (θα στο πω)....


Aργα η γρηγορα θα την ξεσκεπαζα και την κυρια προεδρο του τμηματος.Μετα απο πιεσεις παρακαλια και απειλες διαρκειας 2 λεπτων η προεδρος υπεκυψε και αποδεχτηκε την προσκληση μου για μια συζητηση(κραξιμο).Ειμαι λοιπον στην ευχαριστη θεση να φιλοξενω στο βαριομοιρο ετουτο blog του Β2 την κα. προεδρο Κ.Ελισαβετ.
-Πως νιωθετε που ειστε προεδρος του χιλιοτραγουδισμενου Β2?
-Λοιπον..Εγω ηθελα να βγω προεδρος του του τμηματος απο την Α λυκειου αλλα δεν τα καταφερα γιατι με κερδισε ο συμμαθητης μου.Αυτο ομως δεν με πειραξε γιατι χαιρομαι με την χαρα των αλλων(σποντα Νο1)...Νιωθω υπερηφανη που ειμαι προεδρος του επικου ετουτου τμηματος γιατι βρισκομαι αναμεσα σε αξιολογα παιδια.Ειμαστε ενα τμημα ζωηρο αλλα πιστευω πως τοσα καλα και χαρουμενα παιδια δεν υπαρχουν στα αλλα τμηματα βασικα δεν υπαρχουν πουθενα..
-Τι εχετε να πειτε σε αυτους που λενε οτι δεν ειστε αξια προεδρος?
-Στη ζωη δυστυχως υπαρχουν και ατομα που ειναι ζιλοφθονοι(σποντα Νο2)...Εγω λοιπον δεν δινω σημασια σε αυτα τα πραγματα γιατι ξερω ποια ειμαι και εχω μαθει να χανω(σποντα Νο3)...Ενω μερικοι ειναι τοσο υπεροπτες που δεν παραδεχονται την αποτυχια τους!(σποντα Νο4).Επισης θελω να πω οτι δεν ειμαι καπετανιος γιατι δεν εχω κανενα πλοιο!(σποντα Νο5).Και για να κανουμε και ενα μουσικο διαλειμμα "Ζιλια μου ζηλια μου...(σποντα Νο6).
-Τελος, γιατι βαρεθηκαμε να μετραμε σποντες,πειτε μας,του χρονου θα συνεχισετε να ειστε στο τιμονι του Β2 ως προεδρος?
-Δεν θα βαλω υποψηφιοτητα του χρονου.Σκοπος μου ειναι να βγει η φιλεναδα μου η Ζ.Ελενη(batgirl) και θα την βοηθισω να τα καταφερει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: