Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Μεχρι και ο γραμματεας του 15μελες στο blog!!!!!


Εκτος απο την προτελευταια συνεντευξη που θα αναρτηθει σε αυτο το blog αυτη η συνεντευξη ειναι μια απο τις μεγαλυτερες που εχουν αναρτηθει.Την συνεντευξη αυτη την εχει δωσει μεγαλου βελινεκες ανθρωπος.Τελος εχω την τιμη να φιλοξενω στο τρισαθλιο ετουτο blog τον γραμματεα και μελλοντικο προεδρο του 15μελες τον Μ.Αναστασιο.
-Πως σου φαινεται η ιδεα για τη δημιουργια του blog του Β2?
-Πιστευω πως η ιδεα του blog ειναι πολυ καλη γιατι αυτα τα πραγματα που καταφερνουν να κανουν καθε μερα οι φιλοι μου και συμμαθητες μου οχι απλως θα πρεπει να τα μαθαινουν οι αλλοι αλλα ακομα και να βραβευονται απο καποιους αρμοδιους.
-Γιατι φετος δεν βγηκες προεδρος στο 15μελες του σχολειου μας?Τι σχεδια εχεις για του χρονου?
-Φετος ηταν επιλογη μου να γινω γραμματεας και οχι προεδρος γιατι απλως δεν ηθελα να εχω πολλες υποχρεωσεις απο φετος.Οσο για του χρονου θα προσπαθησω να κανω το σχολειο καλυτερο μεσω καταληψεων με αποχες και οτι αλλο χρειαστει.
-Ως μελος του 15μελες οταν σε καλουνε στο γραφειο τι σου λενε για το Β2?
-Οταν με καλουν στο γραφειο σχεδον παντα μου λενε τα χειροτερα για αυτο το τμημα.Μου λενε συνεχεια πως θα πρεπει να αποβληθουν καποιοι αλλα εγω παντα τα καταφερνω και δεν γινεται τιποτα και ετσι το Β2 συνεχιζει να γραφει ιστορια!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: