Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Προεδρικη συνεντευξη!!!


Οπως ολοι περιμενατε πρωτη συνεντευξη σε τουτο δω το blog δεν θα την δωσει αλλος παρα ο νεος προεδρος-ηγετης Κ.Δημητριος!!!Ο κυριος Προεδρος παρα το βεβαρημενο προγραμμα του (Σχολειο-φροντιστηριο-θειος Βανιας και το αντιστροφο)!!!
-Κε Προεδρε,πως σου φαινεται το νεο μας blog?
-Δεν το εχω δει ακομα και ζητω συγγνωμη για αυτο.Απο οτι εχω ακουσει ομως και εχω ρωτησει φαινεται να ειναι αρκετα καλο.Γενικα σαρωνει!!!
-Πως νιωθεις που εκλεχτηκες προεδρος του Γ2?
-Νιωθω καλα διοτι ειμαι υπερηφανος για αυτο το τμημα γιατι οτι και αν γινετε ειμαστε μεσα.Επισης θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους που με ψηφισατε.
-Τι σχεδια εχεις για φετος?
-Δεν εχω κατι στο μυαλο μου αυτη την περιοδο αλλα ολο και κατι θα κανω.Ειναι γρηγορα ακομα,ετσι δεν ειναι?
-Πιστευεις οτι εχει ηρεμησει το τμημα φετο?
-Εννοειτε πως ναι αλλα ειναι καλο για μας γιατι μας ειχαν στην μπουκα.Αν ειμαστε λιγο φρονιμοι θα μπορουμε να ζητουμε πραγματα που θελουμε.Ακομη η ησυχια θα μας βοηθησει και στους βαθμους που τους θελουμε φετος.Ευχαριστω πολυ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: